Author Topic: Full time!  (Read 1147 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline amandam

  • Friend
  • ****
  • Posts: 399
  • Reputation: +3/-0
  • Gender: Female
Re: Full time!
« Reply #20 on: September 22, 2018, 12:55:34 pm »
Your before and after pics, wow! It's just amazing.

Offline randim

  • *
  • Posts: 93
  • Reputation: +2/-0
  • Gender: Questioning
Re: Full time!
« Reply #21 on: September 22, 2018, 01:36:24 pm »
Courtney, your transformation is simply amazing.  You come across as a 100 percent lovely young lady.  Congrats!  76 huh?  (20+ handicapper ponders)  I, I, I'm afraid I might hate you.  :laugh: 

Online HappyMoni

  • *
  • Posts: 2,849
  • Reputation: +49/-0
  • Gender: Female
  • Smiles for the house, it's on me!
Re: Full time!
« Reply #22 on: September 22, 2018, 01:56:44 pm »
Congratulations Courtney, I am very happy for you. I loved your story with your waiter. You handled it beautifully. Don't worry about that low golf score, with some practice, I'm sure you can raise it. Enjoy the PRIDE!
Moni
If I ever offend you, let me know. It's not what I am about.
"Never let the dark kill your light!"  (SailorMars)

HRT June 11, 2015. (new birthday) - FFS in late June 2016. (Dr. _____=Ugh!) - Full time June 18, 2016 (Yeah! finally) - GCS June 27, 2017. (McGinn=Yeah!) - Under Eye repair from FFS 8/17/17 - Nose surgery-November 20, 2017 (Dr. Papel=Yeah) - Hair Transplant on June 21, 2018 (Dr. Cooley-yeah) - Breast Augmentation on July 10, 2018 (Dr. Basner in Baltimore) - Removed bad scarring from FFS surgery near ears and hairline in August, 2018 (Dr. Papel) -Sept. 2018, starting a skin regiment on face with Retin A

]

Offline Allison S

  • Family
  • *****
  • Posts: 1,949
  • Reputation: +10/-0
  • Gender: Female
Re: Full time!
« Reply #23 on: September 22, 2018, 02:37:37 pm »
Aw I wonder if he was so flustered because he was thinking how he would ask you out the whole time lol
Now I kinda feel like coming out.. But I guess I don't have to

Sent from my VS501 using Tapatalk


Online Alice (nym)

  • Friend
  • ****
  • Posts: 101
  • Reputation: +4/-0
  • "But it's no use now, to pretend to be two people"
Re: Full time!
« Reply #24 on: September 22, 2018, 03:57:15 pm »
wow... just wow... what an inspirational post and story. I don't think I will ever stop being amazed at the people I've come into contact with this week.
Between Mars ♂ and Venus ♀ lies Earth ⊕... where I currently live... but I am looking to move to Venus ♀

Offline Veronica A

  • *
  • Posts: 360
  • Reputation: +6/-0
  • Gender: Female
    • Veronica Mandy Armstrong Blog
Re: Full time!
« Reply #25 on: September 22, 2018, 05:33:42 pm »
Thanks! I really need to even out the tan line on my arms, way to much golf as a guy this summer!


Sent from my iPhone using Tapatalk

never even noticed, ladies play golf too.
Started HRT - 27/08/2017


Offline Veronica A

  • *
  • Posts: 360
  • Reputation: +6/-0
  • Gender: Female
    • Veronica Mandy Armstrong Blog
Re: Full time!
« Reply #26 on: September 22, 2018, 05:40:56 pm »
Thanks and I bet they are! I have been playing from the whites since I still drive it like 230 at least for now which have already lost 30 yards from last summer when I was hitting it 260 it’s a cool way to measure muscle loss progress. And yeah the tan line are just kinda manly right now lol that’s what I meant darn long men’s polos. I think transition has actually been good for my golf game I finally feel no pressure to try and hit the ball hard and I’m just swinging nice and easy and it works haha! Shot a 76 today⛳️


Sent from my iPhone using Tapatalk

i love the game myself, tho i gen use blades when i play (what they called here, the head is like just slightly bigger than the ball, mad Dads old set.. :) .. i dont use woods, will only use them when i am flawless with my irons..not there yet..

at the moment i get 300~325 with my 2 iron, 5 iron anywhere from 180~225 ish or soo :)  most of them straight as an arrow.. keep in mind tho i am 6ft 4, 170lbs .. and blades are unforgiving if you try to power swing them, and these ones were made for tall people... my short game tho.. pah...i never got my handicap, i hate absolutely hate being the centre of attention soo never got it done.., i play for fun and relaxing and honestly dont care about my handicap.

looking great, me all filled with envy :)
« Last Edit: September 22, 2018, 07:12:51 pm by Veronica A »
Started HRT - 27/08/2017


Offline Courtney.lane408

  • Friend
  • ****
  • Posts: 118
  • Reputation: +3/-0
Full time!
« Reply #27 on: September 23, 2018, 03:14:06 pm »
Congratulations Courtney, I am very happy for you. I loved your story with your waiter. You handled it beautifully. Don't worry about that low golf score, with some practice, I'm sure you can raise it. Enjoy the PRIDE!
Moni
Thanks everybody pride was amazing!!!Afterwards we went to a comedy club which was great, and another trans women there even recognized me from that same before and after picture I posted here that I had posted on Reddit at the same time as well that blew up and went to the top. That was totally cool and such a small world.

After that we went to a lesbian / queer bar in Richmond called babes that was so packed and fun epically since it was pride. That was my first time like going out on the weekend as myself, all I had done so far since coming out was like hang out at friends , go to dinner, go shopping ect and I was so scared! Thank god I had some friends around me to tell me to stop worrying and that I am being crazy thinking I don’t pass and I was hot which helped lol. that or maybe it was the shots friends kept buying me to celebrate me coming out. They are way too nice to me.

I met so many new trans people my age and queer people in general, saw a couple old high school girls and a guy who didn’t recognize me until I told them so that was fun haha! End up going home at like 3 am after partying all night with a friend of a friend who made me feel so pretty it hurts lol I think I got more compliments last night than my entire life combined before then! Is this even real life haha!?!? ❤️last night was the first time I have ever felt truly okay with who I am and that it’s okay for me to be queer and I was just so happy.  Deciding to transition 9 months ago was by far the best decision I have ever made in my life!

Now to beat the hangover and get a tattoo with my mom and do some shopping!


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Last Edit: September 23, 2018, 05:05:54 pm by Courtney.lane408 »

Offline JulieAllana

  • GeekGal
  • *
  • Posts: 221
  • Reputation: +6/-0
  • Gender: Female
  • One day at a time
Re: Full time!
« Reply #28 on: September 24, 2018, 12:53:35 am »
Wow Courtney,
      You are stunningly beautiful, if only most of us could be so lucky.  You are indeed hot.  Congratulations on going full time.  May you find happiness and love in the coming years as a gorgeous lady.

      Hugs,
            Julie
1/4/18 - Admission to self of trans - Start of transition
2/10/18 - First time out in public
2/12/18 - Ears Pierced
2/16/18 - Started Laser Hair removal on face
7/4/18 - Down 101 pounds since 1/4/18.  Maybe start HRT at 210-15
9/22/18 - Weighed in @207 (down 113 lbs) this morning.
10/1/18 - Started HRT



Online Sonja

  • *
  • Posts: 616
  • Reputation: +8/-0
  • Gender: Female
  • Working on my makeup skills!
Re: Full time!
« Reply #29 on: September 24, 2018, 05:46:17 pm »
@Courtney.lane408  - Thanks for sharing Courtney - great stories and well done on going full time - you rock!

Take care,

Sonja.

Offline Allison S

  • Family
  • *****
  • Posts: 1,949
  • Reputation: +10/-0
  • Gender: Female
Re: Full time!
« Reply #30 on: September 24, 2018, 07:20:21 pm »
Sounds like so much fun you're going to have many wonderful times I'm sure! Having supportive friends and people around is so important...

Sent from my VS501 using Tapatalk


Online Sonja

  • *
  • Posts: 616
  • Reputation: +8/-0
  • Gender: Female
  • Working on my makeup skills!
Re: Full time!
« Reply #31 on: September 25, 2018, 08:18:33 pm »

Now to beat the hangover and get a tattoo with my mom and do some shopping!

Sent from my iPhone using Tapatalk
@Courtney.lane408 WAIT WTF? What tattoo?  You're getting one along with your mum? Wow - got any pics?

Sonja.

Offline jkredman

  • Kate
  • Neighbor
  • ***
  • Posts: 93
  • Reputation: +2/-0
  • Gender: Female
Full time!
« Reply #32 on: September 30, 2018, 06:17:37 am »
Thanks! I really need to even out the tan line on my arms, way to much golf as a guy this summer!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Courtney:

Congrats & you’re gorgeous.

I learned that playing golf  while wearing a bra kept my back straighter.  So I had to adjust my stance.

That said, after playing golf as a guy and a gal, I think us ladies have the advantage because of the bra. 

For that means that if I find myself in a situation where I have to play a round in guy mode - I’m still wearing that bra!!!

Again congrats and you’re gorgeous.

Kate




Sent from my iPad using Tapatalk
Kate

Offline Courtney.lane408

  • Friend
  • ****
  • Posts: 118
  • Reputation: +3/-0
Full time!
« Reply #33 on: October 01, 2018, 11:45:52 am »
@Courtney.lane408 WAIT WTF? What tattoo?  You're getting one along with your mum? Wow - got any pics?

Sonja.
Well I ended up chickening out and didn’t get one so I ended up just going with my mom to get  hers but yall are gonna love this she is the best mom ever.

So my mom only has one tattoo,one small blue and one small pink butterfly like on her hip that she got about 6 years ago when me and my sister went off to college to signify like her children growing up and going off into the world kinda thing.

So she tells me the other week she is gonna get a tattoo and since I had been talking about getting one I should come to and we can get them together. So we get there and then she starts explaining to the girl what she wants and I just started balling. She is there to get the blue butterfly changed to pink..... since she now has two daughters!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline Charlie Nicki

  • Finally finding myself
  • *
  • Posts: 1,800
  • Reputation: +15/-0
  • Gender: Female
Re: Full time!
« Reply #34 on: October 01, 2018, 11:51:43 am »
Well I ended up chickening out and didn’t get one so I ended up just going with my mom to get  hers but yall are gonna love this she is the best mom ever.

So my mom only has one tattoo,one small blue and one small pink butterfly like on her hip that she got about 6 years ago when me and my sister went of to college to signify like her children growing up and going off into the world kinda thing.

So she tells me the other week she is gonna get a tattoo and since I had been talking about getting one I should come to and we can get them together. So we get there and then she starts explaining to the girl what she wants and I just started balling. She is there to get the blue butterfly changed to pink..... since she now has two daughters!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aww that's very sweet!!!

Offline Jin

  • Friend
  • ****
  • Posts: 470
  • Reputation: +3/-0
  • Gender: Male
Re: Full time!
« Reply #35 on: October 01, 2018, 11:57:31 am »
Way to go Courtney,
You are a stunning woman and your light hearted response to an old aquaintance must have been fun to watch him stammer!
I yam what I yam, and that's all what I yam.
-- Popeye

A wise person can learn more from fools than a fool can learn from a wise person.

Offline Faith

  • *
  • Posts: 1,464
  • Reputation: +8/-0
  • Gender: Female
Re: Full time!
« Reply #36 on: October 01, 2018, 12:01:53 pm »
Well I ended up chickening out and didn’t get one so I ended up just going with my mom to get  hers but yall are gonna love this she is the best mom ever.

So my mom only has one tattoo,one small blue and one small pink butterfly like on her hip that she got about 6 years ago when me and my sister went of to college to signify like her children growing up and going off into the world kinda thing.

So she tells me the other week she is gonna get a tattoo and since I had been talking about getting one I should come to and we can get them together. So we get there and then she starts explaining to the girl what she wants and I just started balling. She is there to get the blue butterfly changed to pink..... since she now has two daughters!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

balling? me too now, that's so awesome! I know I overuse awesome in my posts, but I mean it.



I am who I am :icon_chick:

Offline KathyLauren

  • *
  • *
  • *
  • *
  • Posts: 4,738
  • Reputation: +48/-0
  • Gender: Female
  • Casting off dull certainty
Re: Full time!
« Reply #37 on: October 01, 2018, 01:11:13 pm »
She is there to get the blue butterfly changed to pink..... since she now has two daughters!!
OMG, you have the best mother!  What a wonderful thing to do!
2015-07-04 Awakening; 2015-11-15 Out to self; 2016-06-22 Out to wife; 2016-10-27 First time presenting in public; 2017-01-20 Started HRT!!; 2017-04-20 Out publicly, beginning full-time; 2017-07-10 Legal name change

Online TonyaW

  • Family
  • *****
  • Posts: 1,048
  • Reputation: +4/-0
  • Gender: Female
Re: Full time!
« Reply #38 on: October 02, 2018, 08:25:27 am »


So she tells me the other week she is gonna get a tattoo and since I had been talking about getting one I should come to and we can get them together. So we get there and then she starts explaining to the girl what she wants and I just started balling. She is there to get the blue butterfly changed to pink..... since she now has two daughters!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

That is just plain awesome amazing and wonderful. 

Sent from my SM-G930T using Tapatalk


Offline Clairetheanalytical

  • Newbie
  • **
  • Posts: 41
  • Reputation: +1/-0
  • Gender: Female
Re: Full time!
« Reply #39 on: October 02, 2018, 02:49:59 pm »
Omg what a TRANSformation! Honestly Courtney you're total goals.... I'm at around 8mths on HRT and still very much in the closet. If I can get results like you I'll be sooo happy, you pass 100% so stunning! :D

Congrats on starting your new life girl!
~ Claire ~

Tags: